Produktet har blitt lagt til i handlekurven din

Hvis du er under 18 år må du ha tillatelse fra foresatte for å kunne bestille hos oss. Når du handler på nett gjelder Forbrukerkjøpsloven, E-handelsloven, Angrerettloven og Avtaleloven Disse lovene beskytter deg som forbruker når du handler på avstand. Les mer hos Forbrukerrådet. Bodymagic.no tar forbehold om endrringer i sortimentet, og har rett til å fjerne varer fra sortimentet før et kjøp er gjennomført. Vi tar forbehold om at varer kan være utsolgt. Alle forsøk på bedragerier blir politianmeldt og vi forbeholder oss rett til å heve et kjøp dersom det foreligger mistanke om bedrageri.

LEVERINGSBETINGELSER

  

På grunn av stor etterspørsel etter våre produkter varierer leveringstiden vår fra 4 til 6 arbeidsdager fra vi mottar din bestilling, forutsatt at vår leverandør overholder sine lovede leveringstider. Hvis en leveranse mot formodning ikke har skjedd innen 4 uker har du som kunde rett til å heve din bestilling.

Merk at vi ikke sender deler av en bestilling selv om vi har mottatt en del av hele bestillingen din. Alt blir sendt når hele bestillingen er komplett.

Vi sender bestillinger med Posten. Vi påtar oss ikke økonomisk ansvar for eventuelle forsinkelser som skyldes fraktselskapet.

Fraktkostnaden debiteres etter faktisk vekt – dette skjer automatisk i nettbutikken og fraktkostnaden vises i kassen.

Hvis du oppdager skade på pakken må du umiddelbart gi beskjed om det til UPS eller annen transportør og lage en skademelding. Hent ikke ut en skadet pakke! Hvis du ikke oppdager skaden før du har åpnet pakken, og skaden er av en slik art at den skyldes UPSs eller transportørens behandling, må du kontakte dem og lage en skademelding. Hvis eventuell tvist med UPS eller transportøren ikke kan løses, tar du kontakt med oss.

IKKE AVHENTET PAKKE

Hvis du har bestilt og ikke hentet ut din forsendelse før den sendes i retur til oss (ca. 10 – 14 dager), fakturerer vi deg 350 kr. for vårt arbeid med behandling av varene. Ikke avhentede pakker regnes ikke som heving av kjøpet ditt. Etter norsk lovgivning må du alltid melde fra til oss hvis du vil benytte deg av din angrerett, reklamasjon, bytte eller retur av din bestilling.

ORDREBEKREFTELSE

Du får tilsendt en automatisk ordrebekreftelse når du har gjennomført bestillingen din. Der finner du opplysninger om hva du har kjøpt med priser og eventuell fraktkostnad. Hvis noe er feil med bestillingen må du kontakte oss snarest.

ANGRERETT

Hvis du vil benytte deg av din angrerett krever vi at varen i det vesentligste er i uforandret stand og at den returneres godt emballert i originalforpakningen. Alle etiketter skal sitte på og alt tilbehør skal være med. Varen skal være ren og uten støv, hudrester, make-up eller lukt/røyklukt mm. For å kunne få levert tilbake en vare må den være ubrukt. Oppfyller ikke varen våre krav, sendes den tilbake til deg på din bekostning. Du betaler selv returkostnaden.

Vi følger aktuelt lovverk som anbefalt av Forbrukerrådet. Du har rett til å returnere bestilte feilfrie varer uten å måtte oppgi grunn. Melding om dette skal gis så snart som mulig, dog senest innen fjorten (14) dager fra mottak av varen (gjelder ikke for spesialbestilte varer). Det er alltid garanti på de varer du kjøper (1 år). Om det kan påvises at det er fabrikasjonsfeil på produktene, får man alltid nye deler. Derimot gjelder ikke garantien ved slitasjeskader. For tilbakebetaling bør du oppgi ditt bankkontonummer.

BYTTER/RETURER

Du betaler selv returkostnaden.

Ved bytter/returer krever vi at varen i det vesentligste er i uforandret stand og at den returneres godt emballert i originalforpakningen. Alle etiketter skal sitte på og alt tilbehør skal være med. Varen skal være ren og uten støv, hudrester, make-up eller lukt/røyklukt mm. For å kunne få levert tilbake en vare må den være ubrukt. Oppfyller ikke varen våre krav, sendes den tilbake til deg på din bekostning. Du betaler selv returkostnaden.

Du har ansvar for varen til vi mottar den. Når vi har registrert din byttevare sender vi ditt nye produkt. Finnes ikke varen på lager kan det ta mellom 5-10 arbeidsdager før vi sender ditt nye produkt. Velger du å bytte til et annet produkt som koster mindre krediterer vi differansen, alternativt sender vi en ny, justert faktura. Har du betalt direkte registrerer vi en tilbakebetaling fra den kontoen du handlet fra. Som kunde står du selv for returkostnaden og må sende sporbart. Send oss en e-post på [email protected] så sender vi deg en returseddel.

REKLAMASJON

Er varen defekt, eller er du av andre grunner misfornøyd med kjøpet ditt? Kontakt oss så blir vi enige om hvordan vi skal løse problemet. Det er svært viktig for oss at du blir fornnøyd med varene du kjøper hos oss.

LES MER: STANDARDISERT EUROPEISK FORBRUKERKREDITTINFORMASJON

 

Produkter
Waist Training
Kundeområde
Svenska Norsk Dansk